Ovaj porast bi premašio iznos veći od 1,2 milijarde američkih dolara. Tržište ambalaže je od 2015. do 2020. poraslo za 6,8%, a većina rasta je došla iz manje razvijenih tržišta.

Postoje 4 najvažnija okidača koji značajno utječu na budućnost ambalažne industrije u globalnom smislu:

1. Demografski rast i ekonomičnost proizvoda

Jako je izgledno i u okvirima je svih očekivanja da će se tijekom ovog desetljeća nastaviti razvoj i širenje ambalažne industrije. Sukladno demografskom rastu nastavit će se i stopa urbanizacije koja će uvelike utjecati na potrošnju robe široke namjene. S druge strane, potrošači sve više teže minimalizmu odnosno jednostavnosti, praktičnosti i ekonomičnosti proizvoda to jest pakiranja, tako da će zasigurno i to ostaviti neke posljedice na daljnji razvoj ambalaže.

2. Održivost

Potpuno je opravdana zabrinutost koja proizlazi iz djelovanja gospodarskih aktivnosti i industrija te njihovih proizvoda na okoliš. Međutim, već nekoliko godina posebna se pažnja posvećuje održivom razvoju, osobito usmjerenom na pakiranje odnosno ambalažu proizvoda.

Budući da već i ptice na grani znaju da je za razgradnju jedne plastične vrećice ponekad potrebno i do 1000 godina, proizvodnja ambalaže je pod velikim povećalom te se nastoje pronaći adekvatne alternative od kojih svakako treba spomenuti papir odnosno karton.

3. Trendovi potrošača

Ako u obzir uzmemo pandemiju koronavirusa koja nas je na više od godinu dana zatvorila u naše domove, jasno nam je da se prodaja putem interneta povećala. Samim time, rasla je i potražnja za pronalaženjem i osmišljavanjem ambalaže prikladne za transport. Kao što smo ranije naveli, teži se proizvodnji ambalaže od razgradivih materijala kao i od onih koji se mogu reciklirati.

4. Svijest pojedinca

Dobra vijest je što su ljudi danas puno svjesniji problema koji proizlaze iz konstantnog korištenja plastike i ostalih nerazgradivih materijala, tako da je ovo važan čimbenik koji će svakako utjecati na budućnost ambalaže. Sigurno i sami poznajete nekoga tko je „odustao“ od nekog restorana ili trgovine samo zato što za svoje usluge dostave koristi plastičnu ambalažu. Takvi pojedinci ubrzo će se pretvoriti u masu koja će definitivno poticati razvoj održive ambalaže.